załóż konto zaloguj się |
  • praktyki i staże|
  • poradniki|
  • wydarzenia

Polecane artykuły

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i...

Co 4 pracownik IT boi się zastąpienia przez AI

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe...

X Edycja EBstars - rozdanie nagród

 

 

 

17 października po konferencji HRcamp podczas X jubileuszowej Gali EBstars niezależne jury nagrodziło najlepsze projekty i działania Employer Branding  w 8 kategoriach głównych oraz 2 kategoriach specjalnych.

 

Kategorie Główne X edycji EBstars:

⭐️ Najlepsza Strategia Employer Branding

⭐️ Najlepsza Kampania Employer Branding

⭐️ Najlepsza Wewnętrzna Inicjatywa Employer Branding

⭐️ Najlepszy Candidate Experience

⭐️ Najlepsze Działania Digital

⭐️ Najlepsza Strona Kariery

⭐️ Najlepsze Video Wizerunkowo-Rekrutacyjne

⭐️ Employer Branding skoncentrowany na efektach/ROI

 

Dwie nowe kategorie specjalne:

⭐️ Narzędzie wspierające Employer Branding

⭐️ Osobowość roku Employer Branding 2019 (do tej kategorii zgłoszenia przyjmowane były wyłącznie drogą nominacji).

 

143 zgłoszenia od ponad 100 firm w 10 kategoriach!

We wszystkich kategoriach zostały zgłoszone aż 143 projekty, czyli dwukrotnie więcej niż rok temu! Rosnąca liczba zgłoszeń świadczy o wzroście znaczenia i popularności Employer Brandingu w Polsce. W aż trzech kategoriach nagroda główna nie została przyznana, przyznano natomiast 4 wyróżnienia.

 

W jury Employer Branding Stars zasiedli eksperci o szerokim wachlarzu kompetencji i bogatym doświadczeniu w różnych obszarach EB, które pozwoliły na kompleksową ocenę każdego zgłoszonego projektu, co nie oznacza, że wybór zwycięzców należał do łatwych.

 

W ekscytujących obradach udział wzięli:

Łukasz Trzeszczkowski (Przewodniczący Jury), Adam Piwek, Ewa Mazurczyk-Jankowska, Jacek Krajewski, Maja Biernacka, Sebastian Drzewiecki, Monika Sońta, Magdalena Selwant-Różycka, Kasia Tang, Jakub Skalik i Maja Gojtowska.

 

Gala Employer Branding Stars

Galę wręczenia statuetek poprowadził wyśmienity duet Piotr Lenarczyk (EY) oraz Kaja Gryciak (Employer Branding Institute).

 

Poznajcie listę wszystkich nagrodzonych w X edycji

 

Najlepsza Strategia Employer Branding

Nagroda: McDonald’s

 

Najlepsza Kampania Employer Branding powyżej 100 tys. zł:

Nagroda: Nordea Bank ABP S.A. Oddział w Polsce - kampania skierowana do IT

 

Najlepsza Kampania Employer Branding poniżej 100 tys. zł:

Nagroda: Freightliner PL Sp. z o.o. - Najsilniejsi

 

Najlepsza Wewnętrzna Inicjatywa Wewnętrzna

Nagroda: FABRYKI MEBLI 'FORTE' S.A. ('Zmień pracę, ale nie pracodawcę')

Wyróżnienie: McDonald’s Polska

 

Najlepszy Candidate Experience

Nagrody głównej nie przyznano

 

Najlepsze Działania Digital

Nagrody głównej nie przyznano

Wyróżnienie: Accenture - Job Dating

 

Najlepsza Strona Kariery

Nagrody głównej nie przyznano

Wyróżnienie: Aviva

 

Najlepsze Video Wizerunkowo-Rekrutacyjne

Dwie nagrody ex aequo:

Samsung R&D - video rekrutacyjne

JYSK - vlog

 

Employer Branding skoncentrowany na efektach/ROI

Nagroda: Empik - kampania Xmas

 

Narzędzie wspierające Employer Branding

Nagroda: ChallengeRocket

Wyróżnienie: AskHenry

 

Osobowość Employer Branding

Nagroda: Zyta Machnicka

 

Ogromne przedsięwzięcie organizacyjne. Brawa dla całego teamu Employer Branding Institute, który za tym stał. Steven Spielberg nie napisałby lepszego scenariusza. Spontanicznych reakcji i nieprzewidzianych zwrotów akcji nie brakowało. I to jest piękne, bo potrzeba nam naturalności w dzisiejszym świecie pełnym plastiku.

 

- Jacek Krajewski, Juror Employer Branding Stars.

 

 

Mamy nadzieję, że bawiliście się doskonale, do zobaczenia za rok w XI edycji EBstars!

 

powrót

HRcamp

Czwartek, 31 października 2019

  • O nas|
  • Oferty stażu i praktyk|
  • Poradniki|
  • Reklama|
  • Współpraca|
  • Regulamin|
  • Polityka prywatności|
  • Kontakt

© 2015 - 2025 Praktyki.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.